تضمین بازگشت کالا

تضمین بازگشت کالا

 طاها بازار همواره در تلاش است تا کالاهای موردنیاز مشتریان خود را در مطلوب‌ترین شرایط، حمل‌ ونقل و ارسال نماید تا رضایت هرچه بیشتر آنان همواره تأمین گردد. در صورت وجود هرگونه مشکل احتمالی در کالاهای دریافتی، طاهابازار تا ۷ روز پس از تحویل به‌جز محصولات بهداشتی (به دستور وزارت بهداشت امکان عودت وجود ندارد)، آماده دریافت کالای عودت شده و بازگرداندن مبلغ سفارش می‌باشد.

انصراف از خرید:

اگر به هر دلیلی از ادامه روند خود منصرف شده‌اید: قبل از دریافت کالا می‌توانید هرچه سریع‌تر مراتب را به واحد پشتیبانی (۰۲۱ ۸۸۷۷۳۳۹۸) اطلاع دهید. اگر کالای خود را دریافت نموده‌اید و از خرید آن منصرف گشته‌اید می‌توانید:

  • حداکثر تا ۷ روز با شماره تماس مذکور تماس گرفته و در صورت تائید کارشناس سفارش اداری مبنی بر عدم تغییر شرایط اولیه کالا (پلمپ) کالا خریداری‌شده را باز پس بفرستید.

توجه

  • داشته باشید در این صورت هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری هست.

بازگرداندن

  • لوازم بهداشتی شامل این قوانین نمی‌شوند.

نحوه ارسال کالا توسط مشتری:

  • جهت هماهنگی بیشتر و بهتر با مشتریان ارجمند خواهشمندیم قبل از ارسال کالا با تیم پشتیبانی طاهابازار تماس بگیرید.
  • کالاهای موردنظر را به‌درستی بسته‌بندی نمایید تا در حین ارسال آسیب نبینند.
  • فاکتور کالاهای ارسالی را حتماً به همراه بسته ارسال نمایید.
  • مشتریان داخل تهران می‌توانند برای هماهنگی پیک تحویل کالا با طاهابازارهماهنگ فرمایند.
  • مشتریان خارج از تهران تنها با استفاده از پست پیشتاز  به همراه فاکتور و قبض شرکت پست قادر به ارسال کالاهای مرجوعی خود می‌باشند.
  • بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
  • تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی ، نبش کوچه ۱۳، پلاک ۳۳، واحد ۲ ، صندوق پستی: ۱۵۱۷۷۵۳۱۱۴

محاسبه هزینه ارسال:

  • در صورت تائید ایراد و اشکال و هرگونه مغایرت توسط کارشناسان طاها بازار ، با دریافت فاکتورها و رسیدهای پستی، هزینه‌های ارسال به عهده طاها بازار هست.
  • درصورتی‌که از خرید خود انصراف داده‌اید و در وضعیت اولیه کالا تغییری به وجود آمده باشد و یا تائید نشدن اشکال وارده به کالاهای دریافتی از مشتری، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.

نحوه رسیدگی به کالاهای مرجوعی

  • در صورت انصراف خرید و رعایت تمامی ضوابط و شرایط ذکرشده برای کالای مرجوعی، کالا توسط طاها بازار پذیرفته می‌شود و مبلغ آن بازگردانده می‌شود.
  • در صورت وجود ایراد و مغایرت در کالا، بعد از بررسی‌های لازم توسط تیم پشتیبانی، در صورت پذیرفته شدن مغایرت از جانب تیم طاها بازار ، ضمن عذرخواهی از مشتری گرامی، در صورت موجود بودن کالا، کالای سالم برای مشتری ارسال و در غیر این صورت مبلغ به مشتری عودت داده می‌شود.
  • در صورت تشخیص علت خرابی از جانب مشتری، کالا به همان صورت به مشتری ارجاع داده می‌شود.