سوالات متداول

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@tahabazar.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

دوست دارم از طاها بازار خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ؟

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت طاها بازار، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت طاها بازار با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین طاها بازار با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد طاها بازار استفاده کنید.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از طاها بازار خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به طاها بازار، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

آیا می‌توانم بدون ثبت‌نام یا داشتن حساب کاربری سفارش خود را ثبت کنم؟

خیر برای ثبت سفارش لازم است بر روی سایت یک حساب کاربری داشته باشید. ایجاد حساب کاربری بر روی سایت طاها بازار بسیار ساده می‌باشد. ( لینک ورود به حساب کاربری)

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای طاها بازار تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در طاها بازار دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین طاها بازار نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت طاها بازار با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار طاها بازار موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.

چگونه می‌توانم سفارش ثبت کنم؟

پاسخ: برای خرید از طاها بازار پس از ایجاد حساب کاربری یا ورود به حساب کاربری خود، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید، سپس برای تکمیل سفارش، اطلاعات گیرنده سفارش و آدرس خود را وارد‌نمایید، پس از انتخاب روش و زمان ارسال، نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را تکمیل کنید.

 آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟” 

پاسخ: بله در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت‌نمایید، توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار می‌گیرند.

آیا امکان تغییر سفارش پس از نهایی‌کردن سفارش وجود دارد؟

پاسخ: خیر، پس از ثبت نهایی سفارش امکان هیچ‌گونه تغییر در سفارش وجود نخواهد داشت.

چگونه می‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟

پاسخ: برای لغو سفارش با واحد خدمات پس از فروش در صفحه تماس با ما تماس بگیرید، همکاران ما راهنمایی‌ها و اقدامات لازم برای انجام درخواست شما را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

آیا می‌توانم مبلغ سفارش خود را به صورت پرداخت در محل تسویه کنم؟

پاسخ: در حال حاضر این امکان فقط برای کاربران شهر تهران امکان‌پذیر می‌باشد و در هنگام تحویل کالا می‌توانند مبلغ سفارش را به صورت نقد یا از طریق پرداخت در دستگاه پوز پیک طاها بازار تسویه نمایند.

پس از ثبت سفارش چقدر طول می‌کشد تا سفارش به دست من برسد؟

پاسخ: اگر در شهر تهران هستید در هنگام ثبت سفارش می‌توانید روز و بازه تحویل سفارش خود را طبق جدول مشخص‌شده در سایت طاها بازار انتخاب نمایید و سفارش طبق بازه انتخاب شده برای شما ارسال خواهد‌شد. ارسال سفارش سایر شهر‌ها از طریق پست صورت می‌گیرد که در هنگام سفارش زمان تحویل کالا به پست مشخص میشود.

آیا امکان تحویل حضوری وجود دارد؟

پاسخ: خیر، طاها بازار یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد و امکان تحویل حضوری به فعلا وجود‌ ندارد.

آیا امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟

پاسخ: بله، شما تا ۷ روز پس از تحویل کالا می‌توانید سفارش یا کالای خود را بازگردانید، توجه داشته باشید پس از ۷ روز امکان بازگرداندن کالا وجود ندارد. (راهنمای کامل بازگشت کالا)

چند روز طول می‌کشد تا پول عودت داده شود؟

پاسخ: برای عودت وجه ابتدا باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید، راهنمایی‌های لازم از طرف تیم پشتیبانی به شما داده خواهد‌شد. در صورت لغو سفارش طی ۱ تا ۳ روز کاری پول به حساب شما واریز خواهد شد در صورت برگرداندن کالا، ۲ تا ۵ روز پس از دریافت کالا توسط انبار مبلغ سفارش به حساب شما برگردانده خواهد‌شد.

در صورتی که سوالات شما در متن موجود نبود، میتوانید در قسمت نظر ها سوالتان را بپرسید و یا از طریق صفحه ی تماس با ما ،در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *